Reklamácie

Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

Tovar nám pošlite spolu s kópiou dokladu o zaplatení a dôvodom reklamácie na adresu: BJÖRN BORG Store, AT Group s.r.o., Stará Vajnorská 11, areál Golden City, vchod č.5, 831 04 Bratislava. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie.

Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.

My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.

V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Celé znenie Reklamačného poriadku nájdete TU.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 910 33 55 77 alebo emailom na: info@upbrands.sk

 

Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.